1-2
ქულა
|
3-4
ქულა
|
5-6
ქულა
|
7-8
ქულა
|
9-10 ქულა
|
|
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტივობა, მოსმენის კულტურა,
მობილიზება,
|
პასიურია, არ
არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, არ უსმენს მოსაუბრეს.
|
საგაკვეთილო
პროცესში ნაწილობრივადაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება
|
გაკვეთილში
ჩართულია ნაწილობრივ, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება. იშვიათად უსმენს
მოსაუბრეს,
|
გაკვეთილზე
უმეტესად აქტიურია, მობილიზებულია, უსმენს მოსაუბრეს,
|
აქტიურადაა ჩართული გაკვეთილის მსვლელობისას.
სრულყოფილად აყალიბებს პასუხებს.
|
ამოიცნობს სივრცით ფიგურებს
|
ვერ ცნობს სივრცით ფიგურებს
|
ამოიცნობს სივრცით ფიგურებს
ხარვეზებით
|
ნაწილობრივ ცნობს სივრცით ფიგურებს
|
ამოიცნობს სივრცითი ფიგურების უმრავლესობას
|
ზუსტად შეუძლია სივრცითი ფიგურების ამოცნობა
|
ასახელებს
მრავალწახნაგას ელემენტებს
|
ვერ არჩევს
|
ვერ ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს
|
ზოგადად შეუძლია დაასახელოს მრავალწახნაგას
რომელიმე ელემენტი
|
ადეკვატურად ახერხებს
|
სწორად ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს,
ამჩნევს მათ შორის დამოკიდებულებას
|
მიღებული
ცოდნის პრაქტიკული გამოყენება
|
არ შეუძლია მიღებული ცოდნის
გამოყენება.
|
უჭირს მიღებული ცოდნის პრაქტიკული გამოყენება.
|
ნაწილობრივ ახერხებს.
|
იყენებს მიღებულ ცოდნას პრაქტიკული სამუშაოების ამოხსნისას,
თუმცა მუშაობის დროს აქვს ხარვეზები.
|
სრულყოფილად იყენებს მიღებულ ცოდნას პრაქტიკაში. მუშაობს
თავისუფლად.
|
суббота, 4 августа 2018 г.
ანალიტიკური შეფასების სქემა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий