суббота, 4 августа 2018 г.

ანალიტიკური შეფასების სქემა



1-2  ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტივობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება,

პასიურია, არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, არ უსმენს მოსაუბრეს.
საგაკვეთილო პროცესში ნაწილობრივადაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება
გაკვეთილში ჩართულია ნაწილობრივ, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება. იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,
გაკვეთილზე უმეტესად აქტიურია, მობილიზებულია, უსმენს მოსაუბრეს,
აქტიურადაა ჩართული გაკვეთილის მსვლელობისას. სრულყოფილად აყალიბებს პასუხებს.
ამოიცნობს სივრცით ფიგურებს
ვერ ცნობს სივრცით ფიგურებს
ამოიცნობს სივრცით ფიგურებს ხარვეზებით
ნაწილობრივ ცნობს სივრცით ფიგურებს
ამოიცნობს სივრცითი ფიგურების უმრავლესობას
ზუსტად შეუძლია სივრცითი ფიგურების ამოცნობა
ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს
ვერ არჩევს
ვერ ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს
ზოგადად შეუძლია დაასახელოს მრავალწახნაგას რომელიმე ელემენტი
ადეკვატურად ახერხებს
სწორად ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს, ამჩნევს მათ შორის დამოკიდებულებას
მიღებული ცოდნის პრაქტიკული გამოყენება
არ შეუძლია მიღებული ცოდნის
გამოყენება.
უჭირს მიღებული ცოდნის პრაქტიკული გამოყენება.
ნაწილობრივ ახერხებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას პრაქტიკული სამუშაოების ამოხსნისას, თუმცა მუშაობის დროს აქვს ხარვეზები.
სრულყოფილად იყენებს მიღებულ ცოდნას პრაქტიკაში. მუშაობს თავისუფლად.

Комментариев нет:

Отправить комментарий